Skip to main content

Featured

New City Map 1 & Map2

Nowe miasta pierwsze oraz drugie w klimacie orientalnym. Na mapie zostało zmienione: 1) Na obu mapach pierwszych oraz drugich zostały wymienione wszystkie budynki w samych miastach oraz namioty znajdujące się poza miastami. 2) Wymienione wszystkie drzewa dodane krzewy. 3) Dodane zostały efekty w postaci: Pływających rybek, Motyli oraz Ptaków. 4) Efekt lamp został poprawiony oraz w 100% naprawiony nie widać pikseli jak przy większości efektów na lampach. Same miasta bardzo ładnie prezentują się w grze możecie to ocenić sami na podstawie filmu tudzież zdjęć/ss  Cena miast pierwszych oraz drugich wynosi 70€  Shinsoo Map 1 Shinsoo Map 2 Jinno Map 1 Jinno Map 2 Chunjo Map 1 Chunjo Map 1

Valentine's cities Design in my version




Walentynkowe Miasta Pierwsze oraz Drugie po tym jak zobaczyłem co zrobił w tym roku pewien twórca map byłem w szoku i skłoniło mnie to do wydania własnych walentynkowych miast w oparciu o materiały które wykorzystał on a oto efekt jaki udało mi się osiągnąć poświęcając kilkadziesiąt godzin mam nadzieje że mapy będą się podobały a twórca o którym wspominam weźmie się w garść i zacznie tworzyć tak jak to robił dawniej a nie liczyć tylko na szybki zarobek. 

Shinsoo A1



Shinsoo A3



Jinno C1



Jinno C3



Chunjo B1



Chunjo B3









Comments

Popular Posts